>

dimarts, 15 de maig del 2012

Torrada francesa amb iogurt, maduixes i nabius

Heu vist mai Kramer contra Kramer? Una pel·lícula molt recomanable de l'any 79. Dustin Hoffman encarna el paper d'un executiu que s'ha de fer càrrec del seu fill després de què la seva dona -Meryl Streep- els abandoni. Un drama familiar amb un tema molt actual. No he entès mai com hi ha pares que un bon dia decideixen trencar amb tot i abandonar tots els lligams. Sobretot decidir abandonar un fill. 

Els que teniu fills, suposo, estareu d'acord amb mi que els fills no han de pagar els plats trencats dels pares. Un bon dia es pot acabar l'amor, la complicitat o el que sigui que ens uneix, però els fills mai han de sortir perdent.

A una de les escenes, Dustin Hoffman ha de fer el menjar pel seu petit i decideix fer-li unes torrades franceses. En aquell moment l'Yves em comenta: "ostres, per no saber cuinar, mira quin dinar s'ha inventat". Llavors li vaig comentar que les torrades franceses són típiques en els esmorzars britànics, almenys així m'ho va ensenyar un professor meu d'anglès.

Aquest mes els nois de La recepta del 15, ens han proposat fer entrepans, així que vaig pensar que seria una bona idea fer unes torrades franceses per esmorzar, en format entrepà i farcides de iogurt i fruita. L'Yves no li van acabar de convèncer, però a que no sabeu a qui li van encantar? Doncs si, l'heu encertat: al Boletet! 

Espero que us agradi la meva aportació d'aquest mes a La recepta del 15. Estic convençuda que un cop més la blocosfera s'omplirà de propostes molt interesants! 


Ingredients:

Pa de motlle
Llet descremada
1 ou
Sucre
Canyella
Iogurt grec
Maduixes
Nabius
Mel


Preparació:

Agafem una llesca de pa de motlle, la banyem amb llet i després amb ou batut, eliminem l'excés i ho passem per la paella amb un raig d'oli. Repetim l'operació amb la segona llesca. Per a la presentació, posem una llesca de pa, una mica de iogurt grec, nabius i maduixes, una mica de mel i posem la segona llesca de pa. Tirem un polsin de sucre i de canyella en pols i decorem amb una mica de fruita. 




61 comentaris:

  1. Vaig provar les french toast quan vaig estar a Nova York, acompanyades de crema d'ou (boníssima)i fruita per esmorzar... Crec que no em va caldre menjar més en tot el dia... però eren molt bones! Tant com la pinta d'aquesta! Petns!

    ResponElimina
  2. Doncs a mi sí que m'agadarien, amb aquest farcit han de quedar boníssimes! I ben sucoses de llet, mmm...

    ResponElimina
  3. Hola guapa!
    Una tieta meva es feia un entrepà semblant al teu cada dia, amb pa normal i m'ha encantat la teva proposta.

    ResponElimina
  4. En cuanto vi el nombre me acordé de la peli!!! ay Judith, qué pena me da siempre que la veo... y le dieron el Oscar a ella, si apenas sale! el niño es tan amoroso...

    ResponElimina
  5. Ala!!! que bona aquesta torrada!!! una proposta dolceta i deliciosa!! petonets

    ResponElimina
  6. Apa nena!! De bon matí ja veig aquesta torradeta..... i ara que esmorzo??? res em sab´rà igual de bo ;)

    Excel.lent!!!

    Petonets

    ResponElimina
  7. ADOREI ESSA TORRADA ERA PERFEITA PARA O MEU PEQUENO ALMOÇO.
    ESTA LINDA.
    BJ

    ResponElimina
  8. Jo soc del gust del teu Bolet... a mi m´encantaria aquesta torrada. Mooolt bon esmorzar. Petons,

    ResponElimina
  9. Boa ideia Juju, gostei muito da inspiração;)
    Besitos guapa.

    ResponElimina
  10. molt original aquesta torrada, molts petons Judit.

    ResponElimina
  11. Seguro que a mi me encantaria , siendo dulce todo es bueno .
    Besos!!

    ResponElimina
  12. Una torrada estupenda, muy rica. Besos.

    ResponElimina
  13. M'encanten les torrades franceses i fa anys que no en menjo perque ja no hi vaig als USA per feina com feia abans... Gràcies per la recepta!! Petonets

    ResponElimina
  14. Que bones, Judith!!! He vist la pel·lícula, tot un clàssic, jeje, però no recordo aquest tall de les torrades. La tornaré a veure!
    Petons

    ResponElimina
  15. Mmm! fa temps que tinc pendent fer unes "french toast" com aquestes i és que cada cop que en veig les fotos se'm fa la boca aigua!! quina delicia!
    No he vist la pel·lícula però me l'apunto!

    Un petonet guapa! ;)

    ResponElimina
  16. Quina combinació tan bona!! jo no he vist la pel·lícula però segur que també m'hauria fixat en les torrades, semblen una miqueta les torradetes de Santa Teresa oi? Petonets guapa :)

    ResponElimina
  17. Pero que niño tan bueno teneis!!! no por las tostadas francesa, que tienen que estar deliciosas, pero es tan agradecido con todo que me parece que pronto os animareis a ir a por otro jijiji

    ResponElimina
  18. No he visto la peli, pero esas tostadas sí que las conocía, y así es como me gustan, con frutas de verano, ay estoy salivandoooo!
    Por qué no vienes a compartir tu receta en Coc-Korikó? Estamos en la semana de las fresas :)(te dejo el enlace)
    https://www.facebook.com/#!/notes/coc-korik%C3%B3/comparte-tus-ideas-con-fresas/224286131008226
    Besotes guapa!

    ResponElimina
  19. Jo no habia sentit mai aixó de les torrades. Les provaré, no se quan però les provaré.
    Petonets

    ResponElimina
  20. Res, doncs ja em menjo les que no vulgui l'Yves!!!!!!!!!!!!!!
    Encara recordo la primera vegada que en vam fer, d'això fa mooooooooooolts anys!;)
    Molts petonets.

    ResponElimina
  21. Hummmmmmmmm ......si fas aquest esmorzas ..demà vinc a acasa teva ......
    Hem recorda a las torrijas ..........ha de ser bonisisma:
    petons

    ResponElimina
  22. Doncs la french toast com li dic a casa si que la mengem a vegades per esmorzar, l'hem farcit de nutella i prou, però el teu farcit em sembla molt temptador i sà!
    Petons!

    ResponElimina
  23. Jo també recordo la peli, a mes a mes fa poc que la vaig veure de nou a la tele i vaig plorar clar jajaja
    Molt bona proposta Judith.
    Petonets

    ResponElimina
  24. M'enrecordo molt d'aquesta escena i l'altre día precisamente el meu fill em va dir que li fes aquestes torradetes franceses perquè les havia vist en alguna pel.lícula. Ho tinc pendent de fer per un esmorzar de diumenge i farcidetes com les teves encara més bones.
    Petonets

    ResponElimina
  25. Que rica esta torrada, me la pido para la merienda, besos.

    ResponElimina
  26. El petit és una llima, ahir ja ho vaig dir, em recorda la Rumba. Primer menja, després pregunta... :-)
    La foto és xulíssima!
    I la pel·li molt bona!

    ResponElimina
  27. Si és que el Boletet en sap i molt!! Aquesta torrada ha de ser la bomba de bona!!! M'encanta!
    Moltes gràcies per participar carinyet!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  28. Oh nena, és només sentir el títol ipensar en la santa plorera que vaig patir al veure aquesta peli. Mare meva!!! Jo tampoc ho entenc, t'has de trastocar ben bé....
    Aquesta torrada ha de ser boníssima!!!
    Petonets

    ResponElimina
  29. Quin bocata més dolcet!!! I que bo que te que estar!! Petons

    ResponElimina
  30. Pues sí que es gracioso que las tostadas francesas sean un desayuno inglés.... no me había dado cuenta y tiene su gracia! Yo estoy buscando un bocadillo original para esa propuesta pero creo que ya no queda ninguno... acabaré con uno de queso y anchoas.... tan ricamente! Besos

    ResponElimina
  31. mmmm que bona judith!! una per berenar ara seria perfecte!!! petons

    ResponElimina
  32. Ostres, una aportació boníssima, però ara no em convé que tinc que menjar amanidetes, així que ja saps, res de posar-me coses tan golafres i més light. jajajaja

    Un petonet

    ResponElimina
  33. Ja recordo la pel.li amb un Dustin i una Meryl molt joves...T' ha sortit una torrada rodona...Aviam si feu una convocatòria de torrades.

    ResponElimina
  34. ¡Gracias guapa!, gracias por tu visita, tus palabras y tus maravillosas recetas. Bss.


    www.cocinaamiga.com

    ResponElimina
  35. Quina bona pinta!! M'encanta la combinació de sabors i la presentació és genial. El platet de fusta es moníssim, be, no se si és fusta o bambú, però és molt maco.
    La peli em sona, la van fer per la tele fa poc? pot ser? però no la vaig acabar de veure, és el que tenen les entregues d'últims mesos de curs xD.

    Petonets!!

    ResponElimina
  36. y tanto que me acuerdo de la pelicula,lamentablemente el tema sigue hoy en dia.
    Bueno un bocado dulce que siempre va muy bien y mas original que los salados y esta combinacion tambien es genial y buena
    peto

    ResponElimina
  37. Ohhhhhhhhhhhh!!! Això segur que va moolt bé per començar el dia amb molta energia. Crec que ho hauré de provar que el meu cervell necessita molt combustible!!
    La foto xulíssima...ai, que repetitiva que sóc...
    Àitor, així m'agrada: sempre donant suport a la mare!! ;DDDD
    Petons!!

    ResponElimina
  38. Como me gustan estas propuestas porque vemos tanta variedad!! esta dulce es genial...
    Bss

    ResponElimina
  39. Perfecte Judith...com sempre!!!Té que estar boniiisima!!!!!petonets!

    ResponElimina
  40. Qué bones son les torrades franceses!!! i que bonica Kramer contra Kramer.... des de llevors que la Meryl Streep ho ha parat de satisfer-nos!!!

    ResponElimina
  41. Me fascina!! Tu receta es fabulosa, la pelicula...siempre me ha gustado, aunque la historia es tan injusta como real.

    Un beso enorme Nenina!

    ResponElimina
  42. Que bona aquesta torrada francesa...
    Petonets.

    ResponElimina
  43. Uoooo, us en queda una miqueta???ens en menjariem una torrada d'aquestes ara mateix!!!

    Petonets família!!

    ResponElimina
  44. Holaaa

    Ufff fa una bona estona que he sopat i veure aquesta delicia.... mmmm "ojala" demà em despertés i aquesta suculenta torrada estigués sobre la taula, seria fantàstic, no??? jejjejeje

    Genial recepta una abraçada :)

    ResponElimina
  45. Juju!! que encara no he esmorzat i només veient aquest entrepà, ja se'm fa salivera!!!!! que bo!!

    petonets*

    ResponElimina
  46. Com vaig plorar amb kramer contra Kramer, mare meva!!!
    Aquestes torrades franceses me les cruspia ara mateix!! la meva ració i la de l'Yves!
    petonets

    ResponElimina
  47. Prenc nota per variar els esmorzars.

    Un petonet bonica

    ResponElimina
  48. un entrepà dolç?¿?¿ quina bona idea!!!!!!!!!!!

    salutacions, Anja.

    ResponElimina
  49. M'encanta, Judith!!!!! la primera recepta dolça de bocates de veig, quina maravella ;-D M'encanten les torrades franceses però mai no les he tastat dolces: aquesta farcideta fa una pinta boníssima per un esmorzar de cap de setmana!!

    Petonets

    ResponElimina
  50. Kramer contra Kramer és una de les meves pel·lícules preferides, recordo perfectament l'escena de les torrades amb el nen assegut al marbre... A mi no sé si m'agradarien aquestes torrades, però al costat de les del Dustin Hoffman no tenen color!!

    ResponElimina
  51. Muy buena idea estas tostadas francesas, conozco esa peli y Dustin es uno de mis actores favoritos.Se me antojan!

    ResponElimina
  52. El Boletet deu estar encantat que al seu papi no li hagi triunfat massa...així podrà repetir la propera vegada! jijiji!
    Petuents,
    Eva.

    ResponElimina
  53. Nena, quina pinta, quina perfecció!
    Marta

    ResponElimina
  54. Hace un tiempo me aficioné a las tostadas francesas, pero así no las he probado nunca, excelente idea! Beso

    ResponElimina
  55. Hola corazón. La peli estupenda, la vía hace muchos años. y por lo demás de acuerdo contigo, cuando tienes un hijo todo cambia y ellos son la prioridad absoluta.
    No puedo creer que casi me pierdo tu tostada francesa, con lo rica que tiene que estar.
    Besos y buen finde

    ResponElimina
  56. Un bocata estupendo, preciosa.
    Sabes que no he visto la peli??? Si, si, Kramer es un método para resolver matrices que nunca entendí y me niego a ver la peli, solo por el nombre.

    Mil besos

    ResponElimina
  57. Deu estar de mort... No n'he tastat mai, de torrades franceses, però les teves fan una pinta deliciosa
    Marta

    ResponElimina