>

dimecres, 27 d’octubre del 2010

Truita de verdures

Un bon dia, de fa ja molts anys, l'Yves i jo estàvem parlant dels possibles noms pels nostres futurs fills. Va ser una decisió molt fàcil, ja que tots dos ens vàrem posar d'acord ràpidament, els noms escollits van ser Noa i Àitor. Doncs bé, quan em vaig quedar embarassada ja teníem la feina feta, només ens havíem d'esperar a saber el sexe del nostre fill. S'ha de dir que ho vàrem saber aviat, estava amb les cames obertes a la segona ecografia, era un nen! Cal comentar  que tot i que jo m'esperava una nena, ara amb ell sóc la dona més feliç del món. El tópic es va fer realitat "el més important és que vingui bé" i així va ser, un nen ben gran: 3.840kg i 52cm. Tots sabem que els nens poden arribar a ser molt cruels, de forma que vam estar mirant quines bromes es podien fer amb el nom d'Àitor: "Aitor-menta, Aitor-tilla, Aitor-ito…", i ho vam trobar molt divertit! Així que vam decidir comprar uns ninos i batejar-los amb els noms d'Aitortilla i d'Aitormenta. De moment al seu bressol està l'Aitortilla i sembla que està content, encara que és massa petit per jugar amb ell. Així que la recepta d'avui és una truita per fer un petit homenatge al meu príncep, el nen amb el somriure més meravellós.


Ingredients:

Mongeta verda fina
Bròquil
1/2 pebrot vermell
1/2 ceba
5 xampinyons
4 ous
Sal
Oli


Preparació:

Agafarem les verdures i les netejarem. A continuació tallarem la mongeta, el bròquil, el pebrot i la ceba a trossets petits. Els xampinyons els tallarem a làmines. Ho posarem a la paella, amb un bon raig d'oli d'oliva i ho salpebrarem, durant 15 minuts a foc mig. Si es vol que la mongeta quedi més cuita la podrem bullir prèviament durant 20 minuts. Un cop tinguem totes les verdures cuites afegirem els ous, que prèviament haurem batut, i ho cuinarem a foc mig durant 15 minuts més.




3 comentaris:

  1. Jo em menjaria al teu nen!!!!!!!!!! Tot i que la truita fa súper bona pinta!

    ResponElimina
  2. Una truita és una cosa tan simple... que a vegades es pot fer complexa i tan bona... hmmmmm

    ResponElimina