>

dilluns, 25 d’octubre del 2010

Crema de carabassa

Si anem al mercat ens adonarem ben aviat que ja ens trobem en una nova estació! Els colors vius han deixat pas als colors terra, els fruits ja no tenen els colors llampants que fins ara trobàvem a les cireres, les maduixes o els préssecs. Ara és època de bolets, de castanyes, de magranes i de carabasses! També amb el canvi de colors arriba el canvi de temperatures, fa més fred i ens ve de gust prendre coses calentes com, per exemple, una bona tassa de xocolata desfeta al c/ Petritxol o un bon plat de sopa fet a casa després d'una dura jornada de treball; sense oblidar-nos de les famoses cremes de verdures. Jo em considero una seguidora d'aquests àpats i, per això, us proposo aquesta recepta ben senzilla, espero que us agradi. Bon profit! 


Ingredients:

1 Carabassa mitjana
4 Patates petites
1/2 Ceba
1L d'aigua
1/2 got de llet
1 Cub de caldo concentrat de pollastre
Pernil salat
Fornatge de cabra de rulo
Sal
Oli


Preparació:

En una cassola posarem l'aigua, el cub de caldo, una mica de sal i un rajolí d'oli. Quan comenci a bullir, afegirem la carabassa, les patates i la ceba, tot tallat a daus, i ho deixarem durant 30 minuts. Un cop ho tinguem ho posarem en un recipient i ho passarem pel minipimer fins que quedi ben fi, aleshores afegirem la llet. Ho emplatarem i acabarem decorant amb uns talls cruixents de pernil (es pot fregir o posar-ho al microones durant 1 minut a 800W) i uns trocets de formatge de cabra.



6 comentaris:

  1. Tot i que no m'agrada gaire la crema de carbassa la teva és genial!

    ResponElimina
  2. Me encanta esta cremita, todas las semanas la hago.Bss.

    ResponElimina
  3. M'encanta el gustet que li dóna el pernilet...

    ResponElimina
  4. m'encanta la crema de carbassa.... em passo tot l'hivern menjant-ne! i amb al cruixent de pernil diví!!
    Molts petonets

    ResponElimina
  5. Moni: amb tu sempre haig de cuinar bé! ;P
    Luisa: en invierno yo también tomaría cremas o sopas a todas horas!
    Yves: ;P
    Ingrid: a l'hivern un bon plat calent no té preu!

    ResponElimina
  6. Per fi tinc les mides exactes per a la textura que m´agrada, el cub de caldo crec que li dóna el toc final....vaig triomfar ;)

    ResponElimina