>

dimecres, 6 d’octubre del 2010

Caipirinha

No sé quan va ser el primer cop que vaig tastar una caipirinha, però us puc ben assegurar que des d'aquell moment s'ha tornat una beguda molt apreciada pels meus! No fa falta tenir un motiu especial per degustar-ne una, així que tan se val si és un dinar amb 30 persones o un sopar romàntic... De forma que la primera entrada d'aquest bloc serà la recepta d'aquesta beguda tan refrescant! Espero que us agradi tant com a mi.

 

Ingredients:

Llimes
Sucre*
Cachaça
Gel

* Jo utilitzo sucre blanc, encara que hi ha molta gent que utilitza sucre morè.

Preparació:

Primer s'han de partir les llimes i treure el suc, després tallar-les a trossets i posar-les al got. Afegir dues cullerades de postres per a cada got, una mica de cachaça (segons com es vulgui de forta, es posa més o menys quantitat) i el gel picat. Remenar i ja està llesta per degustar-la!



9 comentaris:

  1. Les millors caipis les de Brasil, després les teves!
    Ara, a cada bar de Barcelona fan braves i caipis, i ningú sap fer bé ni una cosa ni l'altra; sort en tenim de tu i de la Bruixa!

    ResponElimina
  2. Ummmmmmmmmmmm, jo en vull una!
    Enhorabona pel bloc.

    ResponElimina
  3. M'agrada molt el teu blog, molt txulo i original!! muak

    ResponElimina
  4. mmmmm no podia falta la famosa caipi de la ju!!! molt xulo el blog!! i les fotos molt currades nena! felicitats guapa ;)

    ResponElimina
  5. Quin gust....Tinc ganas de ser a l'estiu...!!!!!!Petons

    ResponElimina
  6. Hola Judith! Vull dir-te que he descobert avui el teu blog, i he començat per la pàgina principal i he anat tirant a "entrades més antigues"... fins a arribar aquí! xDD

    Sí, m'he empassat TOT el teu blog, m'has tingut entretinguda tot el dia! I m'he guardat milions de receptes teves per a fer en algun moment. Em sembla meravellós com cuines i les idees que tens!!!

    En fi, això, volia felicitar-te i dir-te que ja tens una nova seguidora! :)

    http://silviaslab.blogspot.com.es

    ResponElimina