>

dimarts, 19 d’octubre del 2010

Bombons de Peta Zeta i "dulce de leche"

Ahir va ser el sant del meu petit roset! El meu nebot Lluc. És un nen molt maco en tots els sentits; és simpàtic, carinyós, juganer i, per sobre de tot, s'estima amb bogeria al seu petit cosí Àitor, igual que l'Aina, la seva fantàstica germana. Doncs bé, a Can Llàbiro van decidir fer un berenar-sopar per celebrar-ho amb un menú molt bo! Uns espaguetis amb mató i olivada per llepar-se els dits, com no podia ser d'una altra manera. Per no anar-hi amb les mans buides vaig decidir fer uns bombons farcits. Tenia ganes de fer alguna cosa amb Peta Zeta, últimament sembla que està molt de moda, i feia molt de temps que no en menjava. Per si de cas vaig fer dues opcions. Fa molt poquet que va ser el meu aniversari, i la Moni em va regalar un pot casolà de "dulce de leche" (la recepta la teniu al seu bloc "Coses de Llàbiro"), així que vaig pensar que seria una bona opció utilitzar-lo en aquesta recepta, i crec que la vaig encertar! Les dues opcions eren igual de bones.


Ingredients:

250 g de xocolata per postres
2 sobres de Peta Zeta
Dulce de leche
Nous
Cacau en pols
Boles cruixents de xocolata
Anís


Preparació:

Primer s'ha de desfer la xocolata -ho podem fer al bany María o bé al microones amb una mica de llet durant 1 minut-. Un cop tinguem la xocolata desfeta, afegirem unes gotes d'anís, o el licor que preferiu. Agafarem els motllos i, amb un pinzell, els pintarem amb xocolata i ho posarem al congelador durant 10 minuts. Tornarem a repetir l'operació un segon cop. Llavors afegirem en uns bombons una part de Peta Zeta i als altres el "dulce de leche". A continuació, tornarem a posar més mescla de xocolata per acabar-ho de rematar i ho deixarem reposar al congelador durant 20 minuts. Si es vol es pot deixar a la nevera durant unes quantes hores, així ens assegurarem que s'hagi solidificat el bombó.  Per acabar-ho de decorar diferenciarem els bombons de Peta Zera amb una base de Peta Zeta i una bola cruixent, i els bombons de "dulce de leche" els empolvorarem amb cacau en pols i els coronarem amb una nou.




11 comentaris:

  1. Escolteu, quan feu coses així porteu-me un si us plauuuuu

    ResponElimina
  2. Pero que suculentos, muy atractiva tu propuesta.

    Besotes

    ResponElimina
  3. Menjar que ens porta a la infantesa...

    ResponElimina
  4. No patiu que ja en faré més1
    Trotamundos: son deliciosos e hipercalóricos!

    ResponElimina
  5. Ideals per la "operació bikini" !! Pero jo em menjava un ara mateix.... Petons

    ResponElimina
  6. Ja pots fer mes:))) Feliç dia!!! petonets!

    ResponElimina
  7. Mmm!! al taller al que vaig anar l'altre dia en vam fer de dulce de leche també i no hi ha cosa més embriagadora i deliciosaa! aviam si m'animo i publico aviat alguna altra recepta de bombons! són moníssims!

    Muua, guapa!

    ResponElimina
  8. Fan molt goig, i amb aquests ingredients irresistibles.... oohhhh!!! petons,

    ResponElimina
  9. Impresionantes!! Hace años infinitos que no como peta zetas.
    Besos!!!

    ResponElimina